محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه دستگاه تصفیه اب| وارد شوید

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای

تاریخ: 5 اسفند 1402
بازدید: 51 views

سلام طبق مقاله های  که در مورد این که دستگاه 6 مرحله ای بهتر هست یا 5 مرحله زیاد جدال هستش ولی ایا واقعا دستگاه 5 مرحله ای با 6 مرحله ای متفاوت است ؟

در صورتی که منظور از مرحله را متوجه نمیشود این مقاله را بخوانید : فیلتر های دستگاه تصفیه آب تا 6 مرحله ای

بیایید با هم یک نگاه کوچک به تفاوت این دستگاه های تصفیه آب بیندازیم :

در ابتدا ما شما را با انواع مختلف دستگاه تصفیه آب اشنا خواهیم کرد :

طبق شکل بالا دستگاه تصفیه آب از 1 مرحله تا 6 مرحله متفاوت است و این قابلیت را داراست که با گذاشتن فیلتر های متفاوت دستگاه های تصفیه آب بتوان برداشت های متفاوتی از اب خروجی داشت .

حال که با انواع فیلتر ها و انواع دستگاه تصفیه آشنا شدید ما میخواهیم شما را با تفاوت دستگاه 5 مرحله ای و 6 مرحله ای اشنا کنیم .

دستگاه تصفیه آب 5 مرحله ای با توجه به اسم ان این دستگاه 5 مرحله و 5 نوع فیلتر دارد و دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای نیز به همین شکل .  در قیاس اول دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای گزینه بهتری برای خرید هستش زیرا با داشتن یک فیلتر بیشتر قدرت بیشتری را از خود نشان داده است.

حال نیز به گزینه های دیگر میپردازیم: دستگاه تصفیه آب 5 مرحله ای 3 فیلتر زیرین دستگاه همانند 3 فیلتر دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای می باشد .

هر 2 دستگاه دارای ممبران بوده و هر دو دستگاه دارای پمپ و منبع برای ذخیره اب نیز می باشد. ولی تفاوت این 2 دستگاه تصفیه آب در چیست ؟

در دستگاه تصفیه آب 5 مرحله ای به دلیل فیلتراسیون بسیار قوی دستگاه تمامی ذراتی که بدن به انها نیاز دارد را میگیرد و در دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای نیز به همین شکل است

ولی با یک تفاوت که در دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای بعد از گرفتن تمامی ذراتفیلتری به نام مینرال  وجود دارد

که منابع مورد نیاز بدن را دوباره اضافه به اب اضافه میکند و باید بدانید که این فیلتر مورد تائید سازمان غذا و دارو نیز می باشد.

بیشتر بشناسیم دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای و انواع آن : اون چیزی که میزان کیفیت و باعث کاهش املاح آب میشه تعداد مراحل عبپر اب از فیلتر‌های مختلف است.

برای مثال شما می‌تونید خیلی راحت با خرید یک دستگاه تصفیه آب که با اتصال به شیر آب تصفیه آب را انجام میدهد آب خود را تمیز کنید

ولی یک سوال آیا این دستگاه توانایی تصفیه آب به شکل مناسب را دارد ؟

ایا این دستگاه توانایی گرفتن بو و مزه بد بعضی از آب های لوله کشی که یا به جهت طول عمر بالا لوله کشی و یا به علت نا مناسب بودن

منبع آب دچار بو و مزه می‌شوند را دارد ؟و یا به شکل ساده تر توانایی گرفتن کلر آب که امروزه مشخص شده

آسیب به بدن وارد میکند را بگیرد (البته به میزان مصرف کلر در آب بستگی دارد که در ایران در بعضی از مناطق

به علت نبود امکانات بسیار بالا است). هدف ما تخریب محصول نیست شاید برای آب های لوله کشی

با کیفیت مناسب و خوب این دستگاه کارایی داشته باشد ولی نه در کشور ماُ هدف ما انتخاب درست خرید و رضایت مندی شماست ما فقط یه فروشنده نیستیم .

بسیاری از ما به بوی بد آب و یا میزان کلر بالای آب توجه کرده‌‎ایم در این مقاله ما سعی داریم به شما فیلتر های دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای را برای شما شرح دهیم

که چه اتفاقی باعث می‌شود آب خروجی دستگاه از کیفیت بالا برخوردار باشد.شاید بسیاری از افراد با این ساختار آشنا باشند ولی با این حال ما از شما خواهشمندیم

قبل از خرید اطلاعات خود را از محصول بالا ببرید .زیرا افراد سودجو در این بازار از ناآگاهی شما استفاده کرده و حتی از تغییر فیلتر شما و گذاشتن فیلتر ضعیف تر سود

می‌برند اطلاعات شما مانع این کار می‌شود.

دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله‌ای همان طور که از اسم ان پیداست شامل ۶ مرحله ‌می‌شود اب در مرحله اول وارد شده و بعد از گذر از ۶ مرحله آب پاکیزه را تحویل شما عزیزان می‌دهد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره و یا خرید کالای معتبر (دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی) با ما تماس بگیرید. 09393945595-02144824806

هر نوع فیلتر دستگاه تصفیه آب دارای مزایای خاص خود است بسته به نوع نیاز شما و محل زندگی شما باید مورد استفاده قرار گیرد.

پیشتر در مورد کلر گفتیم که در مناطق روستائی بیشتر از فرایند کلر برای تصفیه آب استفاده می‌شود در حالی که به شکل 100% مطمئن نیستند

که ایا الاینده‌ها و دیگر مواد سمی مانند سرب و فلوراید در ان از بین رفته و یا همچنان موجود است.شاید با مزه کردن و مقایسه آب شهر با روستا متوجه این تفاوت شده باشید.

در بعضی از بررسی ها حقیقت نشان داده می‌شود که این آبی که امروز شما مصرف میکنید آب آشامیدنی نیست

به همین دلیل انواع مختلفی از فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار موجود است که با جلو گیری از باکتری‌ها ، ویروس‌ها و پروتئوزا و یا مواد سمی از بیمارشدن شما جلو گیری می‌کنند.

بهترین روش شناخت فیلتر های مناسب کارایی، ویژگی‌های فیلتر، میزان تاثیر ان بر سلامتی شما،

مدت زمان قابل استفاده از فیلتر(بستگی به نوع آب مصرفی) و دارا بودن استاندارد EPA می باشد.

انواع مختلف سیستم های تصفیه آب آشامیدنی برای انتخاب وجود دارد مانند اسمز معکوس، تقطیر آب،

فیلترهای مبادله یونی، ضد عفونی ماوراء بنفش(uv) و فیلترهای کربن سیاه وجود دارد.

تصفیه آب به روش اسمز معکوس

تصفیه آب به روش اسمز معکوس

اسمز معکوس با استفاده از غشای نیمه نفوذ پذیر در فیلتر کردن انواع آلودگی‌های آب و مواد سمی موجود در آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسمز معکوس برای از بین بردن آلودگی های مضر حتی فلزات سنگین بسیار مفید و کاربردی است. همچنین نمیز کردن آن بسیار آسان و راحت می‌باشد.

به طور خلاصه،اسمز معکوس طعم را بهبود می بخشد، ناخالصی ها را حذف می کند، در پول صرفه جویی می کند و فقط نیاز به تعمیر و نگهداری ساده دارد. سیستم اسمز معکوس با استفاده از 4-5 مرحله فیلتراسیون در مقایسه با انواع دیگر فیلتراسیون گزینه خوبی است. اسمز معکوس تایید شده دارای استانداردهای EPA می‌باشد، بنابراین شما از کیفیت این سیستم اطمینان خاطر داشته باشید.

تصفیه آب به روش تقطیر

آب آشامیدنی سالم از طریق یک فرآیند تبخیر می شود که در آن آب به جوش می آید، تبخیر می شود و سپس از آب تبخیر شده استفاده می‌شود. این فرایند مواد ناسالم، مواد شیمیایی ارگانیک و غیر آلی و همچنین فلزات سنگین را با روش فیلتراسیون اسمز معکوس حذف می کند. در این روش تمام باکتری ها و بیماری هایی را که باعث ایجاد بیمار در ما می شوند را از بین می‌برد.

تقطیر طبیعی ترین روش تصفیه است. در این روش آلاینده‌ها به صورت طبیعی و ساده و فلزات مضر سنگین از آب حذف می‌شود که یکی از بهترین روش های فیلتراسیون در بازار می‌باشد.و همچنین دارای استاندارد EPA می‌باشد.

تصفیه آب به فیلتراسیون کربن سیاه

فیلترهای کربن فعال به عنوان فیلترهای برای تصفیه آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرند. فیلتر کربن سیاه می تواند به تنهایی و یا در یکی از مراحل در اسمز معکوس و سیستم تصفیه UV نیز استفاده شود. از کربن فعال به عنوان یک آهنربا که ناخالصی های موجود در آب را میگیرد استفاده ‌می‌شود. همچنین به عنوان “فیلترهای زغالی” شناخته می‌شود.

انواع مختلفی از فیلترهای کربن وجود دارد که شما می توانید ان را خریداری کنید. در حقیقت نوع های مختلف فیلتر کربن بستگی به ناخالصی های موجود در آب آشامیدنی مانند فلوراید و سایر دارد. فیلتر کربن قادر است به راحتی طعم و بوی کلر آب را حذف کند. برخی از فیلترهای فیلتر کربن رسوباتی مانند ذرات زنگ را نیز کاهش می دهند که برای سلامت شما ضرر دارد.

فیلترهای کربن همچنین می تواند فلزات سخت را از بین ببرد. فیلتر کربن قابلیت حذف انواع NSF کثیف و کیست های پروتئوزایی که معمولا باعث اسهال می شوندرا دارند. و استاندارد EPA در آب آشامیدنی سالم را دارد.

با ما تماس بگیرید جهت دریافت مشاوره وخرید تمامی محصولات فروخته شده دارای گرانتی بوده و دارای نماد EPA می باشند. شماره های تماس با ما: 09393945595-02144824806

تصفیه آب به روش اشعه ماوراء بنفش UV

تصفیه آب با اشعه ماوراء بنفش موثرترین راه برای از بین بردن باکتری های آب است. برای از بین بردن باکتری ها و یا میکروارگانیسم ها به نحوی منحصر به فرد است. دستگاه تصفیه آب همراه دستگاه UV با شکستن هسته ژنتیک یا DNA باکتری‌ها انهارا می کشد یا آنها را غیر فعال می کند. دستگاه تصفیه آب همراه دستگاه UV می تواند نه تنها باکتری ها بلکه ویروس ها و کیست های پروتوزوئیک را که باعث بیماری می شود را نابود کند.

می توانید بگوئید که ضدعفونی کننده های UV یک روش طبیعی برای پاک سازی کردن آب است، زیرا در طی فرایند از مواد شیمیایی استفاده نمی کند. uv یک فرآیند طبیعی است که طعم آب را به خطر نمی اندازد و یا تغییر نمیدهد. ضد عفونی کننده UV طبیعی است، اما از لحاظ هزینه ای زیاد به صرفه نیست و دارای تجهیزات گران قیمت می‌باشد.

انواع دیگر فیلترها برای استفاده در منزل وجود دارد که در دسترس است. این فیلتر‌ها در آشپزخانه زیاد به کار گرفته می‌شوند مانند: فیلتر آبگرمکن، فیلترهای شیر، فیلترهای آب قطره ای فریزر، فیلتر اسمز معکوس و تقطیر کننده های آشپزخانه ببنید.

در موارد صنعتی بیشتر این فیلتر ها از نظر حجم بزرگتر و قوی‌تر هستند به صورت مثال اگر دستگاه تصفیه آب خانگی در طول شبانه روز 200 لیتر آب به شما دهد دستگاه تصفیه آب صنعتی توانایی تولید هر دقیقه 200 آب را دارند.

 

 

جالبترین نکته می‌توان به این اشاره کرد که فیلتر‌هایی برای تصفیه آب دارای رادیواکتیو هم در بازار موجود است در بسیار از موارد شنیده و یا مشاهده کرده‌اید که فرد با استفاده از آب یک روستا دچار باکتری معده و یاغ ویروس ویا حتی کرم شده باشد استفاده از دستگاه های تصفیه آب ضامن سلامتی شماست .

با ما تماس بگیرید خانه آب ایران (توسعه، فروش، مشاوره، عیب یابی) کلیه دستگاه های تصفیه آب صنعتی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه تصفیه آب خانگی.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

دسته‌ها

۰۹۱۲۵۰۲۵۳۶۱
با ما در تماس باشید


 © تمام حقوق مربوط به خانه اب ایران می‌باشد.

Call Now Buttonدریافت مشاوره و راهنمایی خرید