محصول به سبد خرید اضافه شد
0
فروشگاه دستگاه تصفیه اب| وارد شوید

خرید دستگاه تصفیه آب مناسب شما .

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده
تاریخ: 6 فروردین 1403
بازدید: 43 views

بیشتر دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار از قیمت های بالا تا قیمت های پایین دارای یک سری محدودیت و توانایی هستند .

با افزایش میزان مصرف آب و همچنین کاهش منابع ابی سالم بیشتر ما با طعم آب بد اشنا میشویم و یا اینکه با کلر بسیار زیاد اب روبرو میشویم و یا با خرید آب معدنی و یا با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به این نیاز پاسخ میدهیم .

 

امروزه این دستگاه های به عنوان های مختلفی تحت برند های متفاوتی فروخته میشود.یکی از اصلی ترین دلایل کیفیت دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی استفاده از فیلتر های مختلف در ان است به عنوان مثال :

فیلتر های چینی دارای کیفیت پایین قیمت کمتر و توانایی کمتری در بازدهی هستند ولی فیلتر های تایوانی و امریکایی دارای کیفیت بالاتر و قیمت بیشتر در بازار هست .

فیلتر دستگاه تصفیه آب

بیشتر دستگاه های فروخته شده با قیمت کمتر دارای فیلتر های ضعیف تری هستند و این موضوع کیفیت آب تولیدی دستگاه های تصفه آب را بسیار تحت تاثیر قرار میدهد .

گروه کاری ما با استفاده از فیلتر های کره ای و امریکایی و تایوانی توانسته افتخاری به جهت مشتری مداری داشته باشد.تفاوت ما با دیگران در استفاده فیلتر مناسب و با کیفیت با قیمت بسیار کمتر از دیگران است.

 

چه دستگاهی باید بخریم ؟

دستگاه های مورد استفاده در منازل بیشتر دستگاه های 6 مرحله ای می باشد در این بین بسیاری از شرکت ها برای افزایش میزان سود و فروش محصولات خود شروع به تبلیغات گسترده برای دستگاه های تصفیه اب تک مرحله ای و دستگاه های تصفیه اب با قابلیت اتصال به شیر اب انجام داده اند

نکته قابل توجه این است که بسیاری از افراد با خرید این محصولات احساس رضایت دارند ولی بعد از تست اب مصرفی این افراد دریافتند که محصول خریداری شده به شدت بی کیفیت بوده و بی فائده می باشد.

 

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفتن به بالای صفحه

دسته‌ها

۰۹۱۲۵۰۲۵۳۶۱
با ما در تماس باشید


 © تمام حقوق مربوط به خانه اب ایران می‌باشد.

Call Now Buttonدریافت مشاوره و راهنمایی خرید